Klachtenregeling.
Zoet Gastouderbureau heeft een klachtenregeling beschikbaar. Download hieronder de klachtenregeling. Ouders worden geïnformeerd over wijzigingen of regelgeving middels email of een nieuwsbrief.
Wanneer een geschil niet binnen de gestelde termijn nadat de zaak is voorgelegd aan Zoet Gastouderbureau is verholpen kan men zich wenden tot de Geschillencommissie Kinderopvang. Het geldende reglement is beschikbaar op http://www.degeschillencommissie.nl en wordt je desgewenst toegezonden.
Zoet Gastouderbureau is altijd opzoek naar betrokken ouders en/of verzorgers welke zich willen inzetten in de oudercommissie ter verbetering en bevordering van Zoet Gastouderbureau. Wil jij jezelf inschrijven als lid van de oudercommissie, neem dan contact met Zoet op middels het contactformulier op de contact pagina.
“Ik ben graag open, eerlijk en duidelijk.
Nathalie van der Valk
Zoet Gastouderbureau